MeSs Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 UFF! er så lei disse selgerne på forumet.. Det jeg er lei er alle disse private som selger, eks: ----------------------------------------- BF.net Bruker: Topic: Valg av basser? Post: Jeg lurte på åssen basser jeg skal kjøpe meg, vil ha JBL, den værste bassern dems.. Selger 1: Post: Jeg har "en enda bedre" en, "Dasdgat 1100".. Du kan få den for 1000kr.. Selger 2: Post: Men jeg har "Dasdgat 1200", som er mye bedre enn "Dasdgat 1100".. .. Du kan få den for 900kr.. Har også "DynaBall" som er bedre enn "Dasdgat" som jeg selger for 10004,- ----------------------------------------- Feks, fyren lurer på JBL! ikke "Dasdgat" og lurer heller ikke på tilbud, TIPS om jbl bassere.. DET er jeg lei.. Nytter ikke å spørre om tips til valg av bilstereo før alle selgerne blir kåte.. Da finner man aldri ut av hvem som er best.. EKS: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47330 Er jo BARE selgere som svarer!!???! .... Nytter ikke å høre på brukernes erfaring når man blir lesset ned av tilbud og omtrent forskjellige fra alle selgerne.. Menmen.. D er min mening er sikkert mange skrivefeil osv.. blir bare litt provosert av å lese sånne ting, har selv spurt om valg av ditt og datt her og de samme svarer hele tiden.. Noen andre's sine synsspunkter? Dette er ikke rettet til en eller to personer men til alle selgerne her, den posten er bare ett eksempel.. MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommeliten Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Enig med deg at selgerne er litt for ivrige... De burde vente til man evt lurer på pris eller hvis man spør/eller tinærmet spør etter tilbud... Så selgere, dere burde ta det litt roligere. På denne måten er det lettere å få gjennom litt informasjon en gang i blant (utenom salg) Siter Skal det være, så skal det være! 2000 Audi A6 1.9 TDI 2002 Chevrolet Tahoe LT 1994 Ford Mondeo 2,0 GLX 1990 VW Passat GT STV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB300CE Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Jeg selger ingenting!!!! Jeg har netopp begynnt i dette forumet og skal poste svar på alt jeg kan noe om. Siter http://www.soakingwet.net/MB300CE.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Steinar Aamodt Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Dere kan jo besøke forumet på http://www.dbdragracing.no der er det masse deltagere som er, og de har kanskje MASSE ERFARING iforhold til at de vil SELGE noe... Siter *Norges Bilstereo og Multimedia Forbund (NBMF) Bli medlem i Norges største bilstereoorganisasjon du også: http://www.dbdragracing.no/medlemskap.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by MeSs UFF! er så lei disse selgerne på forumet.. Det jeg er lei er alle disse private som selger, eks: ----------------------------------------- BF.net Bruker: Topic: Valg av basser? Post: Jeg lurte på åssen basser jeg skal kjøpe meg, vil ha JBL, den værste bassern dems.. Selger 1: Post: Jeg har "en enda bedre" en, "Dasdgat 1100".. Du kan få den for 1000kr.. Selger 2: Post: Men jeg har "Dasdgat 1200", som er mye bedre enn "Dasdgat 1100".. .. Du kan få den for 900kr.. Har også "DynaBall" som er bedre enn "Dasdgat" som jeg selger for 10004,- ----------------------------------------- Feks, fyren lurer på JBL! ikke "Dasdgat" og lurer heller ikke på tilbud, TIPS om jbl bassere.. DET er jeg lei.. Nytter ikke å spørre om tips til valg av bilstereo før alle selgerne blir kåte.. Da finner man aldri ut av hvem som er best.. EKS: http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=47330 Er jo BARE selgere som svarer!!???! .... Nytter ikke å høre på brukernes erfaring når man blir lesset ned av tilbud og omtrent forskjellige fra alle selgerne.. Menmen.. D er min mening er sikkert mange skrivefeil osv.. blir bare litt provosert av å lese sånne ting, har selv spurt om valg av ditt og datt her og de samme svarer hele tiden.. Noen andre's sine synsspunkter? Dette er ikke rettet til en eller to personer men til alle selgerne her, den posten er bare ett eksempel.. MeSs Og problemet ditt er? Skal være helt ærlig med deg nå, men var en fyr som lurte på noe, angående noen bilstereopakker, så jeg fant ut, skal ikke svare på denne jeg.. Det som skjedde var at INGEN svarte på spørsmålene hans. Post 2nd September 2004 med spørsmål lukket kasse bla bla lba Ingen svar Post 5th September 2004 Anyone? 7th September 2004 22:01 Ingen som vet? Hadde vært hyggelig om noen kunne svare. Så svarte jeg da, som selger. 7th September 2004 22:47 Neste svar etter meg, av en tredjeperson 7th September 2004 22:52 Så derfor svarer vi, fordi andre ikke vet svaret eller ikke gidder å svare.. Og når en spør om anbefalinger til ett frontsett eller sub i en viss prisklasse så er det min oppgave å opplyse han om hva man kan få, og eventuellt hvor bra det er.. Er ingen selgere her på forumet som er ute etter å selge dritt. Og om vi kommer med våres synspunkter er det ingenting i veien for at andre ikke skal komme med sine, er det? Og dette er vel og merke IKKE plassen man skal spørre om ett merke er bra eller ikke, fordi her er det så mange patrioter at der vil du bare få problemer, du må heller gå ut på nett å søke litt etter reviews om du vil finne ut hvor bra det er.. Eller gå til noen som kan demonstrere det for deg. Og tråden du viser til faller jo litt i grus da.. Han spør om hva han bør velge i prisklassen 1000kr, hva vet DU om hvor mye vi selger disse for? Kanskje ett RF frontsett koster 1500 hos bilradiospesialisten, mens det koster 1000 hos meg.. Og da faller fort svarene i grus når alle dere her på forumet som ikke er selgere henviser til bilradiospesialisten, strømmen bilradio, fordi at de er "billige".. Neidu, synes at akkurat denne posten din faller litt i grus. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 må nok si meg enig med Zetec her.. har ikke noe i mot så kaldte "ivrige selgere" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dawg Dee-Lux Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 <OFF TOPIC> Hvorfor skrivere dere "Basser", "Bassere" skulle tro dere var fra Østfold hele gjengen? Så vidt jeg har fått med meg heter det "Bass", "Basselement" eller "Basselementer". </OFF TOPIC> Så lenge selgerne informerer om at de ikke nødvendigvis kommer med 100% objektive svar (hvem gjør vel det?) så er det greit for min del. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Takk Heggis, Men må si en ting her hvertfall, skal være enig i at hvis noen lurer på om ett RF frontsett er bra, så skal ikke selgerene umiddelbart presse på Infinity, Soundstream, JBL, og andre merker, for det er ikke det han er ute etter. Da får han heller komme tilbake til det når han har fått svar på spørsmålet sitt :) Og de som ikke vil ha svar fra selgere kan jo bare skrive "Selgere ikke ønsket i tråden", så skal hvertfall jeg holde meg unna den. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by fcuk <OFF TOPIC> Hvorfor skrivere dere "Basser", "Bassere" skulle tro dere var fra Østfold hele gjengen? Så vidt jeg har fått med meg heter det "Bass", "Basselement" eller "Basselementer". </OFF TOPIC> Så lenge selgerne informerer om at de ikke nødvendigvis kommer med 100% objektive svar (hvem gjør vel det?) så er det greit for min del. Akkurat derfor jeg prøver å få demonstrert produktene mine før noen kjøper de :) For da vet man i det minste hva man får.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Heggis må nok si meg enig med Zetec her.. har ikke noe i mot så kaldte "ivrige selgere" Det første jeg la merke til her på forumet når jeg startet, var alle de ivrige selgerne, og det som slo meg, var at det var entusiasmen over egne produkter som resulterte i en slik iver. Så lenge man er entusiastisk så selger man ofte fra hjertet og da er det også helt tydlig at man overhopde ikke er ute etter å lure noen. De aller fleste selgerne her på forumet, er som sagt tydlig entusiaster, noen kan mer enn andre, men en entusiastisk selger, er som oftest ærlig ut i fra egen oppfattning om produktet. Oppfattningen/kunnskapen om produktet kan godt være feil/mangelfull, så derfor anbefales det alltid å prøvelytte produkter før kjøp, men det er helt tydlig at det er få eller ingen selgere her på forumet som bevisst er ute etter å lure noen. Det er meget bra. Å promotere egne produkter er ofte en balansegang mellom informasjon og overdrevet skryt. Selv velger vi kun ut produkter etter deres egenskaper, design og navn kommer i andre rekke. Produktet skal yte. Er ikke dette tilfellet er produktet uinteressant. Det finnes mange produkter fra andre leverandører jeg skulle ønske å ha, og det finnes produkter jeg ikke ville satt fingrene i engang. Spør noen et spørsmål om et produkt jeg ikke importerer, men som jeg vet er bra, fortjener kunden å høre dette, ikke bare en løgn fra min side om at dette bare er rævva. Jeg kan da godt komme med et alternativ fra våres sortement, så får kunden velge selv. Jeg syntes også derfor at jeg har rett til å uttale meg om produkter som er dårlige om disse blir satt opp mot noe vi importerer, eller om noen står i fare for å velge et produkt av laber kvalitet. . Da holder jeg stien min ren og bedriver informasjon ved å dele min erfaring -og kunnskapsbank, som på visse områder er forholdsvis rikholdig. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Mr. SQ Det første jeg la merke til her på forumet når jeg startet, var alle de ivrige selgerne, og det som slo meg, var at det var entusiasmen over egne produkter som resulterte i en slik iver. Så lenge man er entusiastisk så selger man ofte fra hjertet og da er det også helt tydlig at man overhopde ikke er ute etter å lure noen. De aller fleste selgerne her på forumet, er som sagt tydlig entusiaster, noen kan mer enn andre, men en entusiastisk selger, er som oftest ærlig ut i fra egen oppfattning om produktet. Oppfattningen/kunnskapen om produktet kan godt være feil/mangelfull, så derfor anbefales det alltid å prøvelytte produkter før kjøp, men det er helt tydlig at det er få eller ingen selgere her på forumet som bevisst er ute etter å lure noen. Det er meget bra. Å promotere egne produkter er ofte en balansegang mellom informasjon og overdrevet skryt. Selv velger vi kun ut produkter etter deres egenskaper, design og navn kommer i andre rekke. Produktet skal yte. Er ikke dette tilfellet er produktet uinteressant. Det finnes mange produkter fra andre leverandører jeg skulle ønske å ha, og det finnes produkter jeg ikke ville satt fingrene i engang. Spør noen et spørsmål om et produkt jeg ikke importerer, men som jeg vet er bra, fortjener kunden å høre dette, ikke bare en løgn fra min side om at dette bare er rævva. Jeg kan da godt komme med et alternativ fra våres sortement, så får kunden velge selv. Jeg syntes også derfor at jeg har rett til å uttale meg om produkter som er dårlige om disse blir satt opp mot noe vi importerer, eller om noen står i fare for å velge et produkt av laber kvalitet. . Da holder jeg stien min ren og bedriver informasjon ved å dele min erfaring -og kunnskapsbank, som på visse områder er forholdsvis rikholdig. mvh Så sant så sant, jeg skryter Phoenix Gold sine forsterkere opp i skyene, men jeg selger det ikke desverre. Og OFF topic Mr.SQ Hvis du ikke betaler for markedsføring på bilforumet.net må du fjerne signaturen din, gjelder også RiZLa og Odd Slette, muligens flere også.. Hvis dere betaler for markedsføring så er det greit :) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Zetec Så sant så sant, jeg skryter Phoenix Gold sine forsterkere opp i skyene, men jeg selger det ikke desverre. Og OFF topic Mr.SQ Hvis du ikke betaler for markedsføring på bilforumet.net må du fjerne signaturen din, gjelder også RiZLa og Odd Slette, muligens flere også.. Hvis dere betaler for markedsføring så er det greit :) Hmm, har ikke fått noe beskjed fra moderatorer om å fjerne den. Vil selvsagt gjøre det om jeg får beskjed, men frem til da, lar leg den stå. Så får dem heller sende meg et tilbud på markedsføring via Bilforumet.net, så skal jeg vurdere dette. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Mr. SQ Hmm, har ikke fått noe beskjed fra moderatorer om å fjerne den. Vil selvsagt gjøre det om jeg får beskjed, men frem til da, lar leg den stå. Så får dem heller sende meg et tilbud på markedsføring via Bilforumet.net, så skal jeg vurdere dette. mvh hmmms oki, Asim skulle gi beskjed sa han, for jeg fikk nemlig beskjed om å fjerne min, og vet ikke hvorfor akkurat jeg ble plukket ut :( Tror det koster 1500kr i måneden for den minste pakka eller no.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Zetec hmmms oki, Asim skulle gi beskjed sa han, for jeg fikk nemlig beskjed om å fjerne min, og vet ikke hvorfor akkurat jeg ble plukket ut :( Tror det koster 1500kr i måneden for den minste pakka eller no.. Ok, av solidaritet med deg, skal jeg fjerne min. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Originally posted by Mr. SQ Ok, av solidaritet med deg, skal jeg fjerne min. mvh Har akkurat fjernet min av samme grunn.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg