Danna Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Vad tycks ? Iallefall den nydeligste jeg har sett :) Noen som har noe greie på hva slags farge det er ? Felger ? Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Ser veldig ut som HTN felger i mune øyne! Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Ved nærmere ettertanke, så, ja.. Sikkert veldig fin pris på de også :) Men den fargen var jo überlegen! Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo4RS3 Skrevet September 2, 2004 Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Sikkert veldig fin pris på de også Det er HTN felger ja, en stk 9x14 med valgfritt inpress fra 44 til -67 koster fra 360 euro. Det som også er verdt å vite er at det også er airride på den. Dersom noen skulle komme over hvor breie dekker/felger er på den så vil jeg gjerne vite det.... Siter -Audi S6 Avant 96mod-Audi A6 2,8Quattro Avant 95mod- xPolo 95 mod (Prosjekt Polo4RS3)(Airride,liquid silver,x-dream 8,5/9,5x14)xxAudi S4 93 modxxToyota Hiace (Senka,rulla på 18")xxBmw 97 mod 520 iA TouringxxAudi A4 Avant TQ 97modx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danna Skrevet September 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2004 Blir vel like rå din omtrent tror jeg :) Gleder meg til å se den på treff til våren/sommer.. Tenker på å kjøpe en blå colour concept nå..rå biler :D Siter - 1990 Vw Golf GTI 16v Turbo - Powered By Porsche Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G40Turbo Skrevet September 4, 2004 Rapporter Share Skrevet September 4, 2004 Den ser bra ut men jeg har sett penere. Siter Projekt Polo Projekt Vento Projekt Bora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gou Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 De kunne godt lakkert "speilfesteplaten".... Hadde blitt et hakk penere med en gang...... Siter -89 mod Opel Senator 3.0liter(Drivstoff sluker) X-97 mod Caddy X-97 mod Polo 6N 16v X-98 mod KIA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg