Mr. SQ Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Sitat Originally posted by Fashen får vel kreke meg nedover dit en tur en dag snart da.hehe høres jo ut som et veldig godt frontsett. meen. hører jo på musikk uten "nøye" diskant da..går mest i hip hop. ville tro det ikke spiller så stor rolle da? Vil sikkert gå bra. Du kommer til å like dette settet til Hip hop, er masse trøkk i midbassen. mvh Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fashen Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 fettfett. da takker jeg for tipsene. :) så får jeg dra og høre på det iløpet av neste uke.. :) Siter "Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 noen som har et bilde av dette settet? Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet September 9, 2004 Rapporter Share Skrevet September 9, 2004 Sitat Originally posted by alex_ander3@hotmail.com noen som har et bilde av dette settet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg