Hanasand Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Er ikke ferdig med denne enda, men setter pris på C&C så jeg får noe mer å jobbe med på den... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 fet..men det er noe forskjell på fargen mellom taket og resten av bilen... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Er ikke det bare lyset som gjøre det da jon? Forresten så er det størrelses-forskjell på pottene X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 men ellers en sinnsykt kul modd!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddern Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hadde man bare sett bilde så :rolleyes: Siter Var det her det sko stå no' lurt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hanasand Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Takk for kommentarer! Angående pottene så trodde jeg det skulle stemme i forhold til perspektivet?... Har gjort en del oppdateringer nå som dere sikkert ser. Angående hjulene/dekkene må jeg bare si at jeg ikke har kommet så langt at jeg har lagt "fart" i dem, sort of speak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg