242tic Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Jeg gir deg 2000kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by blackice Har du et telefonnr som det går å nå deg på? Har lyst å titte litt på bilen før jeg legger inn bud da den er meget interisangt. Kan godt sende tlf nr til blackice8@hotmail.com så ser jeg når det kommer inn. sendt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by kjell Jeg gir deg 2000kr. notert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Kan hente den ikveld for 2000kr. Sjekk pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by Jens Kan hente den ikveld for 2000kr. Sjekk pm. Vil nok ha en smule mer før jeg gir den fra meg som hel bil. Det er også en som allerede har gitt et bud 2000 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by aryx Vil nok ha en smule mer før jeg gir den fra meg som hel bil. Det er også en som allerede har gitt et bud 2000 kr. Hvis du får 2000 idag kan du dra på byen allerede ikveld ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Da er bilen SOLGT. Lykke til med bilen blackice! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242tic Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Har du lyst og fortelle hvor mye den gikk for? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aryx Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 3.500,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg