graks Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Har noen erfaringer med bestillinger fra megabillig.com? Er dette en seriøs nettbutikk..? Ser de har priser langt under det man finner i norge. Vurderte og bestille Alpine spiller derfra. Siter Audi A4 2.0 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 ligger et par tråder her anngående megabillig, der megabillig mannen har vært inne og svart litt selv....... prøv å søk litt rundt du. mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB300CE Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Jeg har iallefall bestillt en Alpine spiller der i helga, fikk bekreftelsesmail. Han nå betalt. Så vist du venter noen dager og ser så skal jeg poste hvordan det går. Siter http://www.soakingwet.net/MB300CE.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
graks Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 ok. :) Siter Audi A4 2.0 2002 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Skal bare si en ting om megabillig.com, er sagt så mye om dette før.. Megabillig.com er såvidt jeg kan se ikke autorisert forhandler for noen av merkene de selger. Noe som kan gå utover deg som kunde, ved feil på varen.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Paasan Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Jeg bestillte en forsterker og en cd spiller fra megabillig for 2 uker siden, kan ikke si noe annet enn at jeg er kjempe fornøyd med handelen. varen kom på døra etter 4 dager, og den ble sendt på fredag, så jeg må si jeg blei ganske imponert over hvor kjapt og billig de sender fra usa. Det med at dem ikke er godkjente forhandlere vet jeg ingen ting om, men hvis du leser her: http://www.megabillig.com/pages/garanti.php så sier de selv at de har garanti på alt av bilstereo produkter. Siter - 97 VW Passat 1.8 X 84 VW Golf GTI 8v (død) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Paasan Jeg bestillte en forsterker og en cd spiller fra megabillig for 2 uker siden, kan ikke si noe annet enn at jeg er kjempe fornøyd med handelen. varen kom på døra etter 4 dager, og den ble sendt på fredag, så jeg må si jeg blei ganske imponert over hvor kjapt og billig de sender fra usa. Det med at dem ikke er godkjente forhandlere vet jeg ingen ting om, men hvis du leser her: http://www.megabillig.com/pages/garanti.php så sier de selv at de har garanti på alt av bilstereo produkter. Vet ikke åssen det er med de reglene de opererer med, men i norge så får man jo 5 års garanti på varer som er ment å være 5 år eller mer.. Dvs, bilstereo har 5 års garanti her i landet.. Ett godt eksempel på handel fra autoriserte forhandlere har man hos infinity systems. Be sure you are purchasing from an authorized Infinity Dealer. When you purchase from an authorized Infinity dealer, you can expect a genuine Infinity product, not counterfeits or products that don't meet our rigid performance standards. If you purchase a Infinity product on the internet, through mail order, or from any other source not authorized to sell our products, we cannot guarantee its authenticity, quality or performance. In addition we will be unable to honor the warranty of any product you buy from these retailers. Beware of products where the serial numbers have been defaced or removed, as these cannot be covered under our factory warranty. A VALID SERIAL NUMBER IS REQUIRED FOR WARRANTY COVERAGE. Rockford Fosgate Do not buy from... Unauthorized Companies - Retail Outlets, Internet Sites and Mail Order companies advertising and selling Rockford Fosgate products that do not appear in our zip code/toll free "Dealer Locator" violate our agreements with Authorized Rockford Fosgate dealers. We cannot guarantee the quality of the product, nor can we support any warranty for any items sold by these "unauthorized dealers". Noe å tenke på for folk flest? Sier ikke at Megabillig.com selger noe dritt, for det er sannsynligvis det samme som de i Norge selger, men det er kanskje en grunn til å betvile garantien.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Norges patriot ,klarer å forhandle meg fram til en seriøs pris fra en seriøs forhandler + hjelp hvis problemer. Hilsen NORGESPATRIOT. PS AUDISON+FOCAL fan.Måtte bare med det også. SÅ GÅ UT Å FÅ EN SERIØS PRIS FRA EN SERIØS FORHANDLER. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Golf4 Norges patriot ,klarer å forhandle meg fram til en seriøs pris fra en seriøs forhandler + hjelp hvis problemer. Hilsen NORGESPATRIOT. PS AUDISON+FOCAL fan.Måtte bare med det også. SÅ GÅ UT Å FÅ EN SERIØS PRIS FRA EN SERIØS FORHANDLER. hehe, Høres bra ut.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbokano Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 kjøpte en 2,5F kondensator fra megabillig! gikk kjempefint,veldig fornøyd med firmaet. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf4 Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 I am a Norwegian patriot.Thats it.You can never beat the Norwegian price and quality and the service off the dealers in NORWAY.Go for it Norwegian sound people.Buy " NORSK ". And remember to get a deal with the NORWEGIAN DEALERS. OH YEH. Siter Pioneer - Audison Vrx - Focal Utopia - Stinger Expert Progressive Trance Golf 4 :eddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tarjei_Hugaas Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Har brukt megabillig mange ganger, har blant annet handlet 3 forsterkere der, har aldri vært misfornøyd enn gang. Topp service og ekstremt lave priser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Tarjei_Hugaas Har brukt megabillig mange ganger, har blant annet handlet 3 forsterkere der, har aldri vært misfornøyd enn gang. Topp service og ekstremt lave priser De er fortsatt ikke autorisert. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Zetec De er fortsatt ikke autorisert. Men uansett så får kunden varen billigere, og så lenge dem opprettholder garanti osv, som de sier at dem gjør, så skjønner jeg godt at folk handler der til halve prisen omtrent. Men jeg skjønner og tanke gangen til forhandlere her i landet, samme som med shariff og dekk forhandlere, men som sakt, de fleste handler hos den billigste, som oftest, sånn er det bare i verden.... mvh Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audio Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by Zetec De er fortsatt ikke autorisert. Også ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg