Dimnar Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Hva er det beste oppsettet med tanke på sq det er mulig å få for usle 10k.... Det skal inneholde; Frontsett hattehøytalere sub inkludert kasse (trenger ikke å være ferdig med kasse..kan bygge kasse selv..men regn med utgiftene på kassen.) Forsterker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dimnar Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Foresten, skal stå i en Nissan Primera 97mod.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by Dimnar Foresten, skal stå i en Nissan Primera 97mod.. Tja en liten kombinasjon av SPL Dynamics, evt RF og LA så kommer du ett lite stykke på veien :) Skal se om jeg kan finne frem noen priser i løpet av kvelden.. Er den en coupe eller sedan bil? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MazdaPowah Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Ville egentlig ha spart meg for de "hattehylle-høytalerne". Lyden blir bare rar. Legg heller penga i et skikkelig frontsett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by MazdaPowah Ville egentlig ha spart meg for de "hattehylle-høytalerne". Lyden blir bare rar. Legg heller penga i et skikkelig frontsett. Noen plasser er det faktisk en fordel å ha høyttalere bak også, for å fylle ut lyden.. Og så har vi sånne som meg som må ha høyttalere bak.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg