ehrnst Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 noen som har et godt oppsett på bilen, og som vil dele det med oss andre? bilen min er som å styre et sjørøverskip....kontra på kontra bare jeg kaster ut en liten sladd, begynner å bli litt lei det:( vil ha et godt drift og race oppsett! fortell kjære LFS guruer! mvh; ehrnst Siter E30 323tic [x]E30 325i 4d [x]88 ascona c BMW E30 Entsuiast? Klikk her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jafo Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Regner med at det er GT Turboen du snakker om? I så fall, med dagens fysikkmotor og hjuloppheng, er det en skikkelig slegge. for Race, kan jeg anbefale ett av Forbin's "Grippy" oppsett http://forum.rscnet.org/showthread.php?p=938874&highlight=grippy#post938874 De oppsettene er for mange veldig gode å kjøre med, selv om de som kjører den bilen virkelig fort sansynligvis foretrekker en noe mere "nervøs" stil. For drifting, vet jeg at de fleste bruker "Road-Normal" bak men beholder "Road-Super" foran, ellers så kan det være en fordel med en relativt stiv bakstilling og seff 100% LSD :cool: [GURU]Shrek Siter Mitsubishi Klubben, Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg