nasams Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Skal ha nytt anlegg i en golf '90 modell. Vil helst at det meste av anlegget skal være fra Pioneer pga at jeg får noe rabatter derifra, og ikke altfor mye penger å rutte med.Har sett på Pioneer sine sider om golfhøyttalere, men ettersom jeg er litt grønn er jeg usikker. Har tenkt på disse til nå: hyttalere: TS-G1018 komponent høyttalerene: TS-C1300R CD spiller: DEH-P3600MP Subwoofer: TS-W305C Forsterker: Aner ikke Kan strekke meg til 6000 - 7000 for hele anlegget. Tar gjerne imot tips og råd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet August 30, 2004 Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by nasams Skal ha nytt anlegg i en golf '90 modell. Vil helst at det meste av anlegget skal være fra Pioneer pga at jeg får noe rabatter derifra, og ikke altfor mye penger å rutte med.Har sett på Pioneer sine sider om golfhøyttalere, men ettersom jeg er litt grønn er jeg usikker. Har tenkt på disse til nå: hyttalere: TS-G1018 komponent høyttalerene: TS-C1300R CD spiller: DEH-P3600MP Subwoofer: TS-W305C Forsterker: Aner ikke Kan strekke meg til 6000 - 7000 for hele anlegget. Tar gjerne imot tips og råd. Ser du skal ha sub på anlegget, og da anbefaler jeg at du kjøper DEH-P5600MP som har subutgang også.. Ellers vil du få litt problemer med justering av subben i forhold til resten av anlegget. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg