toyaglide Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 har diverse ruter, baklykter ++ selges billig... ring Fekjær: 994 03 079 Siter '83 Toyota Corolla KE70 (to dørs) litt brei... '82 Toyota Corolla KE70 (fire dørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Awex Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Har du noen mekaniske deler, eller kun karroserideler? Siter Don`t fool with the old school Corolla KE25 prosjekttråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toyaglide Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Har noe men det meste skal jeg bruke selv... Får heller komme tilbake til det når jeg har vurdert standaren på de resterende delene... Per dags dato er det aller meste av understell og drivverk øremerka til bilen min... Siter '83 Toyota Corolla KE70 (to dørs) litt brei... '82 Toyota Corolla KE70 (fire dørs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg