Oleee Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Som sagt er det "vanlig" å finne lakk-koden til bilen i Serviceheftet som følger med bilen ved kjøp, men det fikk jeg visst ikke med.. Står lakk-koden oppgitt et annet sted? Kan man henvende seg til Møller og få dette sjekka opp? Takk på forhånd! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jooey Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 du kan sikkert henvende deg til møller å få den, men jeg mener å ha lest at den skal stå i bagasjerommet en plass... søk på forumet så se hva du finner.. Siter New Beetle ....fyre me diesel, smører kjedet med smult, og rører tytter me`en om høsten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Lakk koden til bilen min sto i bagasjerommet, på en lapp ved innsiden til venstre på stålplata :) Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Da sjekker jeg bagasjerommet imårra tidlig da, hvis ikke det står noe der, får vi bare høre med møller da;) Regner med at jeg har samme farge som deg chr1z...kan du lakk koden? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by Oleee Da sjekker jeg bagasjerommet imårra tidlig da, hvis ikke det står noe der, får vi bare høre med møller da;) Regner med at jeg har samme farge som deg chr1z...kan du lakk koden? Koden min er la9v og det er metallic :) diamant svart eller noe i den duren der :) Og du, er ikke sikkert den 4 sifra koden står der, men da stikker du innom en bil-lakkerer eller et annet sted, så finner de ut koden av det som står baki bagasjen din :) Det måtte iallefall jeg Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wsxx Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Lakk-koden skal også stå i håndboka som følger med bilen. gjorde det på min. Gav den til de som lakka stylinga.. ser ikke forskjell :D Siter Nå fyrer vi med 98 oktan! __________________ 93 A6 2.8 30v __________________ http://www.streetteam.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chr1z Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Originally posted by wsxx Lakk-koden skal også stå i håndboka som følger med bilen. gjorde det på min. Gav den til de som lakka stylinga.. ser ikke forskjell :D Eneste dumme er vel at det er ikke alle bilene håndboka medfølger på :( Siter 94' 306 XRdt 94' Vw Golf 1.6 SOLGT :/ 82' Vw Golf I 1,5 (godkjent og solgt gett) x86 Mazda 323 GT(vrak) x82 Volvo 244 DL(vrak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goliath Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Gi meg reg nr her eller på PM så skal jeg finne lakk koden for deg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet August 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 30, 2004 Originally posted by chr1z Eneste dumme er vel at det er ikke alle bilene håndboka medfølger på :( Som i mitt tilfelle er nettopp slikt..:( Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Genetic Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Hvis du ikke har funnet den enda, når jeg spurte på Møller Jessheim for en stund siden så sa han at den hvertfall skal så nedi der reservehjulet ligger, det var hvist garantert, men min sto i serviceheftet så jeg skjekket aldri ved reservehjulet, så jeg kan ikke personelig garantere det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arthur.saeter Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 dem finner koden ved et vw verksted. jeg bestilte en lakkstift ved et vw verksted. dem trengte bare reg nr så dukka det opp alt man ville vite nesten. hvertfall lakkoden. prøv det. kosta bare 114 kr for en lakkstift til opplysning Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg