Phantom Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by krs Har forsøkt å sende deg svar på PM`n, men innboksen din er full.. Er ikke full nå lenger :) Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tigem Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 veldig interessert.. har sendt pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet August 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Originally posted by tigem veldig interessert.. har sendt pm Pm besvart Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Det meste er solgt. Frontsettet gjennstår.. Førstemann med 2500,- får det.. Knall frontsett Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SunnyGTi2.0 Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 kondisen også solgt da? EDIT: Så det på førstesiden din nå ja ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vågsæter Skrevet September 5, 2004 Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Jeg kjøper frontsettet ditt jeg :) 2500,- om du betaler frakt og kan garantere at det er i tipp topp stand da.. mvh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 5, 2004 Originally posted by vågsæter Jeg kjøper frontsettet ditt jeg :) 2500,- om du betaler frakt og kan garantere at det er i tipp topp stand da.. mvh All stereo er solgt til en her på forumet.. Han kjøpte likegodt alt jeg hadde og fikk en god pris på det hele... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daskekost Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Hvor handlet du wild beast for 3990.- ? størrelse? Du har vell ikke flere ? ;) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by daskekost Hvor handlet du wild beast for 3990.- ? størrelse? Du har vell ikke flere ? ;) Har nok ikke flere... Beklager.. Søk på cadence på nettet så finner du sikkert noen.. Er en 12" jeg hadde. Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet September 6, 2004 Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 du kan kjøpe wild beast på bassbrothers.no koster vel 3995,- der Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Phantom Skrevet September 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 6, 2004 Originally posted by Cereal du kan kjøpe wild beast på bassbrothers.no koster vel 3995,- der Ja, regna og med det var veiledende pris... Er vel lik over alt... I alle fall en genial sub. og håper ny eier av stereoen min får like mye glede av den som jeg fikk... Siter -Abarth- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg