Bil_narkoman Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Hei!!! Jeg skal nå snart han en oppgave på skolen, der du kan velge hva du vil gjøre. Jeg har lyst å lage en concept bil i photoshop. Men er ikke helt sikker på hvordan man gjør det. Om det er noen her inne som kan hjelpe meg. Vil jo si at det er mange her inne som er ekstremt gode i photoshop Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Jeg gjorde det, og fikk en relativt dårlig karakter rett og slett fordi læreren ikke visste hvor mye arbeid som lå bak det.. ikke gjør noe sånt uten at du vet at læreren skjønner arbeidet du har gjort.. men søk etter Tutorials med søkefunksjonen vår.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil_narkoman Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 hun vet at det kommer til å ligge mye arbeid bak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 om du skal ha en kunstner som du skal være inspirert av, ikke ta så syyke folk som Glacius/Zein etc. Da vil ikke bilen din se så bra ut;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bil_narkoman Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Jeg vet det. Han er ekstremt god. :D :D :D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Originally posted by X-ecutioner om du skal ha en kunstner som du skal være inspirert av, ikke ta så syyke folk som Glacius/Zein etc. Da vil ikke bilen din se så bra ut;) X haha takk for det da :D LOL jeg kan sikkert hjelpe dg med oppgaven din ..jeg ville brukt den AUDI RSQ concepten den er genial til å starte med :D kan nå meg på msn hvis du lurer på noe stormark_christer@hotmail.com Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 litt offtopic men.. har du fått jobb zein? hos VMAX eller no? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glacius Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 ja det har jeg :) jeg jobber for dem nu og er deres digitale bil designer får litt cash også og jeg får gratis abonnemang på bladet deres Siter " looking at things differently " Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 grattis.. endelig fikk du jobb;o) lykke til der da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasgjerde Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 hva er VMAX? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 VMax er et bilblad... http://www.vmax.dk/ Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg