rexiplex Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Noen som har et godt forslag til lim til en takspolier på en 95 VW Golf 5-dørs? VR6 har jo hull gjennom bakruta for å feste den i tillegg til lim, men disse har ikke jeg planer om å "opprette". Noen gode forslag til "festestoff"?? Siter -98 Audi A4 1,9 Tdi Avant (selges) x95 VW Golf 1,9 Tdi x86 Ford Sierra 2,0 iS x84 Opel Kadett GTE www.rextad.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 There is no substitute for Sikaflex :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.pugg Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Når jeg festa vingen på pugen så brukte jeg kent vinduslim. sitter som faen den.og det er lett å arbeide med.:dude: Siter use your mind!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg