CZT Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Solgt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Skulle ikke NoLimit ha front til A4`en sin? Den ser jo helt rå ut den RS4 fronten da.. pen sak og grei pris. Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by LupoB0Y Skulle ikke NoLimit ha front til A4`en sin? Den ser jo helt rå ut den RS4 fronten da.. pen sak og grei pris. DAS STIMMT MEIN FREUND!! Aber nicht ein RS4 front! Syns egentlgi at RS frontene er litt oppbrukt. Veldig fet på den bilen der det er jeg enig i.. :) Men er mest ute etter en S4 front... :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LupoB0Y Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by NoLimit DAS STIMMT MEIN FREUND!! Aber nicht ein RS4 front! also das originales S4 front ist viel teuer. aber es sind dein geld. :D Siter Man kann ein Auto nicht wie ein menschliches Wesen behandeln - ein Auto braucht Liebe (Walter Röhrl) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 20, 2002 Rapporter Share Skrevet November 20, 2002 Originally posted by LupoB0Y also das originales S4 front ist viel teuer. aber es sind dein geld. :D RICHTIG! Es ist mein geld.. Ich weiss is est viel teuer.. :rolleyes: MEN DET DRITER JEG I! hehe.. Får se hva det blir til...men har ingen planer om RS4 front enda hvertfall.. men takk for tipset! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Desember 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2002 kan få min s4 front om du kjøper en rs-front til meg =D Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by zero kan få min s4 front om du kjøper en rs-front til meg =D Er dette 2.7 S4 fronten? den nye? Original eller glassfiber? Hvis den er original og jeg får den av deg om jeg kjøper en RS front til deg skal jeg da virkelig gjøre det!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audi quattro turbo Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Originally posted by CZT Så et tilbud her, kanskje noen som er intr? Så da ut til å være en grei pris? Sjekk denne siden En smule egenreklame ??? Litt rart at du har initialene til firma du sender link til da......hehe CapriZoneTuning......CZT......hmmmmmm......men for all del!! Mye artig på den sia der!!! Siter `96 VW Golf TDI "90" og `06 Skoda Octavia L&K 1.9 TDI 4x4 stv konebil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 neeh.. gammel type... 2.2, har ikke bilen lengre nå heller =( Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Det var synd..ute etter S4 front av A4 karossen jeg... Ingen som kan skaffe meg pris på en org S4 front da? Helst ikke pris på en glassfiber front.. ute etter en org. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 9, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2002 Uansett .... sidene sier jo "Nedenfor ser du tilbud som kun gjelder ut uke 37." Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APT RACING Skrevet Januar 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2003 Hei Folkens!Jeg har kansje noe dere er interesert i S4 front til A4 Har også S4 front til c4 karrosseriet RS4 frontfanger til A4 (Glassfiber) Har faktisk en ORGINAL RS4 Frontfanger også!Ring meg jeg skaffer det meste hilsen Lars TLF 99000696 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg