Pedi Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Er det noen som har en eksosturbomanifold som ser bra ut til salgs? Skal monteres på en M20 b27 motor. Turboen som skal brukes er en KKK26, men jeg kan bytte collector selv hvis bare resten ser bra ut. Sannheten er vel egentlig at jeg ikke gidder/orker å mekke til en bra turbomanifold, da d nødvendigvis tar tid som jeg må bruke på andre plasser og prosjekter....zzzz Siter BMW E21 cab 330i TIC (modified edition..) BMW E34 540i Touring vare BMW E30 320i cab (for salg..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conda Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Har en turbomanifold fra en 324td, trenger å lage til en distanseplate mellom topp og manifold for å få til å passe. Du må vel også lage til en adapter for å få turboen til å passe på den. Sjekk ut bsmotor som har bygget en motor med en slik manifold. Flere bilder av den finnes her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Har en slik manifold liggende, men hadde mer tankene en med 6 like lange rør som ender i en kollektor... Blir litt mere avstemt det.. Siter BMW E21 cab 330i TIC (modified edition..) BMW E34 540i Touring vare BMW E30 320i cab (for salg..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Jeg kan være int i en av dem, hvis noen av dere har lyst til å selge for en billig penge... - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet August 25, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 Hmm.. Kanskje. Skal sende deg en PM hvis eg bestemme meg for å selge den. Hva pris vil du gi da? Siter BMW E21 cab 330i TIC (modified edition..) BMW E34 540i Touring vare BMW E30 320i cab (for salg..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mykle Skrevet August 25, 2004 Rapporter Share Skrevet August 25, 2004 tja.. si det. Hva kan sånt noe være verdt da, tusenlapp? - Chris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conda Skrevet August 28, 2004 Rapporter Share Skrevet August 28, 2004 Er det solgt? Hvilken turbo passer på dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conda Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Dersom en mitsu TD04HL-19T passer på denne, så kommer jeg med et bud på 5000.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Conda Skrevet August 29, 2004 Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 Kan du sjekke med BMW-Andreas om den passer? Dersom den den gjør det, så kjøper jeg den. Send pm når du vet noe mer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg