spiffo Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Alt er nytt (brukt 2 dager) og ligger i eske med alt av ledninger og fjernkontroller. Spillern leser DVD, mp3 og det meste annet av musikk cd'er sikkert. Kom med bud eller bytte i noe annet. (Helst bilstereo og cd spiller) Ny pris vil jeg anta er rundt 9000-10000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kebabkongen Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 heisann! eg har CD/MD spillar +10 og 8" bassar viss det er av interesse.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalan Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Hei. Har du no specs. på skjermen og spilleren? hva slags feste er det på skjermen? interessert i å bytte i noe sa du? :D har to frontsett liggende, og en cd-spiller.. 1 stk. Rockford FNQ 3514 1 stk. JBL gto 6506c Clarion DRX8575Rz cd-spiller + at jeg har noen 15" felger, om det er interessant.. annonse med bilder her si fra om bytte med noe er interessant, da jeg ikke har no særlig med penger nå.. :p Siter '90 Toyota MR2 Turbo '82 BMW 525iA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Trenger dessverre penger nå. Bytte topp pakning på bilen:( Så bytte er egentlig uaktuelt nå, dessverre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjotpuck Skrevet August 27, 2004 Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 Det oppsettet du har der er det av merket alpine ? Siter "Så fine brød du har er faren din baker" ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet August 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 27, 2004 det er ikke alpine nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spiffo Skrevet August 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 29, 2004 *bump* Ingen som er interessert? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg