Chrysler Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 hei, er det noen typiske/vanlige feil på golf cab 94mod 2.0l 115hk?? Hva bør man se etter før man kjøper?? sjekkliste? Er det noen måte jeg kan sjekke om bilen er blitt skrudd?? (Km teller altså) Noen annet dere vet om?? Noen som har noen erfaringer?? TIPS? TAKK på forhånd;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Her finner du nok alt du trenger å vite: Kjøpeguide Golf Mk3 Vær obs på dårlige girkasser, og lekkasjer, kjør gjerne bilen igjennom en bilvask for å se om den lekker noenplass. Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrysler Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by mono Her finner du nok alt du trenger å vite: Kjøpeguide Golf Mk3 Vær obs på dårlige girkasser, og lekkasjer, kjør gjerne bilen igjennom en bilvask for å se om den lekker noenplass. Takk, noen mer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mono Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 på min lakk det fra takluke og hull fra bakluke spoileren, men dette er jo en cab så det gjelder nok å være ekstra forsiktig... se også etter eventuell rust... sjekk motor rom om alle veske nivåer er som dem skal, ser den pen og pyntelig ut der så har han nok tatt vare på den, og ett service hefte er ett stort + :) Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chrysler Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by mono på min lakk det fra takluke og hull fra bakluke spoileren, men dette er jo en cab så det gjelder nok å være ekstra forsiktig... se også etter eventuell rust... sjekk motor rom om alle veske nivåer er som dem skal, ser den pen og pyntelig ut der så har han nok tatt vare på den, og ett service hefte er ett stort + :) OK, takk!! ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg