sagers Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 hei.. håper noen kan svare meg på dette sp.mål: hvor kan jeg finne info om convertering til en 2.5l 24v bmw motor. eller bmw motor sjenerelt.. på forhånd takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagers Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 hei du. takker for svar.. :) motoren står ikke i noen bil enda. men skal inn i en E34.. vet ikke om jeg skal kjøre med org komp..har ikke fått satt meg veldig inn i det enda.hva blir best da?? hva ligger det i pris for ett sett? for motoren skal bygges om. å helst ikke med ett bolt on set (hørte at det er dårligere..) men prisen spiller stor rolle her.må ha en ca pris før jeg begynner..hehe :) så her er det bare å kaste ut din vitenskap.så blir det muligens futt i bilen til neste sommer.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagers Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 nydelig.. det blir å kjøpe deler litt etter litt så 25000 er jo egentlig ingen ting.vil jo bygge det slik at det holder da..hehe..er jo en fordel det..skal få en god del hjelp av kompiser som bygger litt å har konvertert før.. så får håpe de kan det..:D driver du med dette eller?? så det er mulig med litt tips å hint etterhvert.. når det skal bygges så skal det bygges med skikkelig å da må det være nok guffe i motoren.. har jo hele vinteren..hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagers Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 suverent..takker å bukker da hører du garantert ifra meg.. har du kostet mye på den eller? absolutt alt i hele motoren?? du får ha lykke til videre med bygget da.. å tusen takk for svara :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sagers Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 det er perverst..hehe da blir du helt sikkert å se på gatebil til året da. da er det bare å bygge videre.. så får jeg begynne snaret jeg oxo.. blir en sann glede :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg