Sapphy Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Støken Sedan 4x4 Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 seriøs entusiast bil! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 ikke rart de blir kalt for "siræva" ;) hehe Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 her e der krutt så det holder! 440hk skinne bros motor! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 topp lokket skulle matcha silikonen... blueeee... hehe Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 hva annet er bytta da?`den er vel ikke konekjørt? definer entusiast..... råner som jobber på logistikk firma? :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 marius, han har blått toppdeksel liggende, klart til montering! Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 6, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Håkon Angel, Denne bilen har voksen eier, og er absolutt ikkje herja med! Tas kun ut i fint vær. Motoren er seriøst byggd hos Skinne Bros. Racing og har 440hk. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 hvis d er bil jeg kunne tenkt meg, så er d denne 440hk,545nm.yep det rører på seg!!!han har nytt toppdeksel (blått)og et breather kitt.(d må vel jeg montere:D :D ) hvis d er noen som er bedre holdt en denne,LØP Å KJØP!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 vel,tar d tilbake,min er bedre holdt!!!!:) :) :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Ingen som har noen videor av Cossiene deres?? Sned de til meg ellenro på marius@bilforumet.net Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gamlå Skrevet April 6, 2002 Rapporter Share Skrevet April 6, 2002 Marius!jeg skal filme motoren når den er i benk hos skinne da skal den gi min 600 hk:) :) :) .så da kan vi jo se om det går an og legge ut en filmsnut på disse sidene,hvis det går an. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Anders Skrevet April 9, 2002 Rapporter Share Skrevet April 9, 2002 hei! sapphy: er også det ein som holder til i stavanger området??? bilen var skikkeligt rå. (får bare mere og mere lyst på cosworth). har du fått din bil på veien igjen då sapphy? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mareand Skrevet April 9, 2002 Rapporter Share Skrevet April 9, 2002 Sapphy: Åssen girkasse er det på den Skinne Bros bilen? Bare byttet innmat? :dude: Siter Cossie Ruuler :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sapphy Skrevet April 10, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 10, 2002 Mareand, det er orginal kasse med oppgraderte motorfester. Den har holdt bra så langt og brukes med vett. Siter So many assholes ...so few bullits. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg