b0rre Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Jeg fikk igår en Viper2 Motorsport trimchip som jeg monterte.Bilen vil ikke starte med trimchip'n i, må jeg gjøre noe mer enn bare å montere chip'n? Det som står på chip'n er: Viper2 M20 Motorsport "073" Min ECU har denne betegnelsen: Bosch 0 261 200 073 "(078)"<- dette nr står også på strekkoden. 1 289 786.9 Ifølge dette så skal vel chip'n passe til min hjerne? Kan det ha noen innvirkning at bilen er importert fra USA? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by b0rre Jeg fikk igår en Viper2 Motorsport trimchip som jeg monterte.Bilen vil ikke starte med trimchip'n i, må jeg gjøre noe mer enn bare å montere chip'n? Det som står på chip'n er: Viper2 M20 Motorsport "073" Min ECU har denne betegnelsen: Bosch 0 261 200 073 "(078)"<- dette nr står også på strekkoden. 1 289 786.9 Ifølge dette så skal vel chip'n passe til min hjerne? Kan det ha noen innvirkning at bilen er importert fra USA? Da jeg chippet bilen min, satte jeg bare chipen rett i styreenheten..har du satt den riktig på? Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rre Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 jada, har testa den begge veier faktisk=\ testa den i en annen bil og men har nå fått konstatert at chip'n er død så jeg får ny..(noe feil med den fra leverandør) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jarli Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by b0rre jada, har testa den begge veier faktisk=\ testa den i en annen bil og men har nå fått konstatert at chip'n er død så jeg får ny..(noe feil med den fra leverandør) Du skulle kjøpt chip fra Norman (http://www.trimchip.com);) Han har god peiling på bmw og chiptrimming! Anbefales Siter -520i e39 97mod -740i e38 94mod (under oppbygging) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rre Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Han jeg kjøpte chip'n av har frem til fredag på seg til å skaffe en ny chip.Hvis ikke er det http://www.trimchip.com neste;) skal være faen så snar å bestille en å skal jeg fortelle deg! ser det er en finfin pris på chip'n til min bil for tiden så=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
whip Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Hva har jeg fortalt deg om chip? :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rre Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 heh, var ikke noe farlig med chip'n bortsett fra at den hadde en feil i seg..får ny nå snart=)fikk gratis turbomanifold idag å=) kunne få en Enorm turbo om jeg skulle ha den samtidig..fikk se hva det ble til sa jeg.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg