Pudding Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Hopp og hei! (Ikke min video og ikke min kjøring.. :D Jeg bare slenger ut linken!) Sølve fra Wheelie dekk i Trondheim og Morty har vært ute å drifta Sølve har en helt genial "beat up" Corolla og Morty Kjører volvoen :D Litt shaky og ugunstig video innimellom.. Men kjøringa er ganske kul :D Linken er visst til servern hjemme hos Morty så dere får droppe klager på dårlig fart og om linken er nede bare prøv senere :) http://home.no/moerte/ Link til videoen er nederst på denne siden. :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Grei video. Som jeg nevnte på irc, den var litt hakkete. Gutta ser ihvertfall ut til å ha det kult. Bra noen får leke seg litt. Skulle ikke du kjøre idag(21.08.04) Pudding? Mener du nevnte noe sånt. Og filmen kunne vært mye bedre hvis kamera var satt fast i bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Feit kjøring......noen som vet hav den siste sangen heter? Den de spiller i depoet!! Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Ingen som veit hva den heter? Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg