Skullkid Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Her er en liten bil jeg laget ikveld. ORker ikke og liste opp hva som er gjort det ser dere. Dere har sikkert sett orginal bildet Nest første gang jeg prøver med Carbon og første gang med øyelokk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 det er noe feil med bakskjermen, bakdekket sitter litt langt inni der... carbonen er litt....lys? hehe hvilken farge er originalbildet ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet August 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 vet er ikke fornøyd med carbon pansret Bilen var grå :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 min modd av samme bil Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 hehe.. sInnzYk, så litt sykt ut når vinduene er større enn bilen! :) skullkid, du burde skifte felger på den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skullkid Skrevet August 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Originally posted by sInnzYk min modd av samme bil Vet, skal gjøre det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 min modd av samme bil: Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 sier bare... nice1 Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Min Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 kanskje litt dumt å legge ut sine biler på en annens post:rolleyes: Forresten..Skullkid: Prøv med andre felger, prøv å dra den litt lenger.. få på andre skjørt og frontfanger.. X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 ødelegger jo for ham som egentlig starta posten ved å legge ut bilder i hans post... tror jeg!?!... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MacSi Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Hehe.. siiinsykt mye impreza deler folka har brukt på den bilen der.. :) Fanker, felger, scoop osv.. :) Siter BMW E46 Coupe Toyota Corolla KE70 2-dørs The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg