Brille2k Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Skal ha meg 2,5" strakrør til min golf 2 så lurer jeg på omn det er noen her som har peiling på hvor mye rør jeg trenger! er det noen som har peiling og har målt under bilen sin som har måla setter jeg stoor pris på det! Er det noen som har en fin løsning til å ha green filter på golf 2? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Kjøpte Green-filter kit til min via mekonomen, dette er nå en 1.8 (forgasser).. Navnet/koden på kitet er: Filter Kit P76 Green, Golf 2 Da får du med alt.. pris: ca. 1200,- kr Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tfac Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 hvorfor kjøre me rake rør?? Bråker noe helt sinnsykt! og d blir heller ingen pen lyd?? Siter 2002 Vw Passat tdi 1,9l 130hk (Familie bil) (x) 1986 Vw Golf 2 GTi 16v med KR motor!! (x)1996 Vw Golf 3 GTi Edition (x)1993 Vw Golf 3 VR6 2,8l (x)2000 Vw Golf 4 GTi 1,8T 20v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Originally posted by Golf Gold Edition Kjøpte Green-filter kit til min via mekonomen, dette er nå en 1.8 (forgasser).. Navnet/koden på kitet er: Filter Kit P76 Green, Golf 2 Da får du med alt.. pris: ca. 1200,- kr Innsats filter? eller Sånn man monterer oppe på gassern? Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by AXi0N Innsats filter? eller Sånn man monterer oppe på gassern? Begge deler :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by Golf Gold Edition Begge deler :P :rolleyes: Hvem betaler 1200 kr for ett innsatsfilter på en Golf 2 1,8? Hadde kanskje skjønt det hvis det var sånn open air greie med brakett osv.. men ett innsats filter, man får det på torshov for litt over 100 lappen... selv orginalt..men om det er så stor forskjell det er en annen sak;) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf Gold Edition Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by AXi0N :rolleyes: Hvem betaler 1200 kr for ett innsatsfilter på en Golf 2 1,8? Hadde kanskje skjønt det hvis det var sånn open air greie med brakett osv.. men ett innsats filter, man får det på torshov for litt over 100 lappen... selv orginalt..men om det er så stor forskjell det er en annen sak;) Der ser du så jeg følger med.. Du får med open air filter ja, samt filter til gasseren.. ikke innsats filter.. min feil hehe :P 1200 kr for innsatsfilter.. ehm ikke talom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Originally posted by Golf Gold Edition Der ser du så jeg følger med.. Du får med open air filter ja, samt filter til gasseren.. ikke innsats filter.. min feil hehe :P 1200 kr for innsatsfilter.. ehm ikke talom Den er grei:)... Får se om jeg bestiller det... Kamerat som jobber på mekonomen.. Rabatter er kjekt Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfrider Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Du setter filteret rett oppå gassern.. blir fort skittent, men det funker bra i forhold til litt mer lyd. Effekt er vel ikke så mye å hente på, kanskje litt. Innsatsfilter er ingen vits når en ikke lenger har luftfilterboksen under panseret, men i garasjen eller på dynga.. Siter Sind sie frei heute Abend? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Heheheh Jeg skal ha strak rør for jeg har en Loffe Påtte som skal på men er det ingen som her peiling på hvor mye meter med rør jeg må ha? Originally posted by tfac hvorfor kjøre me rake rør?? Bråker noe helt sinnsykt! og d blir heller ingen pen lyd?? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg