Kim Andrè Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Min Corrado G60 har begynt å bruke en god del bensin,ca 1.4 til 1.8 liter på mila,pluggene er nye,pluggledningene fordelerlokk og rotor,så gninsten er bra...har nylig skiftet begge følerne på vannet,har ikke rukket å se om det har blitt bedre etter det.. noen som har vært borti noe lignende? ellers så er blokka nyoverhalet,motoren går fint på tomgang no etter jeg skiftet den blå temp føleren...ca 800rpm Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 sjer det er 3 tynne slanger som går til innsuget som er litt sprø å gåen,kan godt komme litt falsklutf innn dit hvis det har noe å si? 2stk på baksiden av innsuget,og den som kommer fra bensintrykks regul..de trengs å byttes ut.. har det noe å si på bensinforbruket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuB Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Har vel ikke en bensinlekkasje? Min bil har stått still en stund nå, driver å mekker litt. Startet den igår, da var det lekk på en slange fra bensinpumpa, sjekk den du.. Ligger innen får høyre bak dekk..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 okay,kan sjekke,men det lukter ikke noe bensin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peltz Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Slangene på innsuget er nok stikkord her, vil jeg tro. De to slangene bak er de som er viktige. Den ene går til hjernen, og suger denne falsk luft, så får gjernen feil signaler, og gir for mye/lite bensin. Ryker gjerne SVÆRT god når dette skjer, og da mest når du gir på også bytter gir. Dette av erfaring. Siter Assholes in the rearview mirror are closer than they appear. - -91 VW Corrado G60 "dyret" X -89 VW Corrado G60 X -97 Polo 6N 16V X -91 Corrado G60 "dyret" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Er akkurat det bilen gjør,tror begge slangene bak der er gåen,ikke slangeklemmer på no heller..ryker mye,ikke så gale svart,mest grå.....skal sje på det ganske kjappt æ :) Kim Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kim Andrè Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 har no skiftet den blå temp føleren og alle små vakum slangene,virker mye bedre no,får sje neste gang jeg skal fylle bensin :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg