acoupe Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Hei ! Noen her som har ett åpent luftfilter til salgs, som passer på en audi coupe quattro 20v ? er rundt 80mm tror jeg. Går nesten for det samme på hvilket merke det er, men foretrekker helst Green, K&N, Ramair, Sparco....altså litt anerkjente merker. Brukt eller ikke brukt, går for det samme så lenge det ikke er tett og har bulker og skader. Noen som har ? Hvis noen er interesserte så kan du få ett cybershot dig.kamera i bytte. Hvis ikke så kom med en pris :) (gjerne en hyggelig pris) mvh stian Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jørn bergflødt Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Originally posted by acoupe Hei ! Noen her som har ett åpent luftfilter til salgs, som passer på en audi coupe quattro 20v ? er rundt 80mm tror jeg. Går nesten for det samme på hvilket merke det er, men foretrekker helst Green, K&N, Ramair, Sparco....altså litt anerkjente merker. Brukt eller ikke brukt, går for det samme så lenge det ikke er tett og har bulker og skader. Noen som har ? Hvis noen er interesserte så kan du få ett cybershot dig.kamera i bytte. Hvis ikke så kom med en pris :) (gjerne en hyggelig pris) mvh stian Hei har er green filter jeg skal selge! Har hatt det på min A4 TDI en stund,Men er nøye rengjort, og oljet inn, så er omtrent så godt som nytt! Har ikke mulighet til å legge ut bilde her, men kan sende deg mail om du er int?? Men tror ikke det er mer enn 70mm innfesting, men det kan jo bare ordner med en overgang, det gjorde jeg! Jørn Siter 06 Audi A4 Avant 2.0TDIQ S-Line Protected Movement - with Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg