volvomaniac Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Jeg kjøpte meg en 240 tic.. orginal motoren hadde råde bank, så jeg fikk med en ny blokk når jeg kjøpte den.. den hadde han kjøpt på KRB.. Han sa det bare var og flytte toppen og det som er over på den nye blokka... Når jeg begynnte og demontere så jeg at blokka ikke var lik.. Oljesmørings systeme til turbon var ikke det samme.. Noen som har no tips til hva jeg kan gjøre? Kjipt vis turbon skjærer seg pga dårlig smøring.... Siter 91 Ford Sierra 2.0 DOCH stv 84 BMW 320i (solgt) 84 Nissan Cherry GTT (solgt) 82 Volvo 240 tic (pusses opp) 87 Ford Sierra CL (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 det var vel en et blok som sto i og du fikk en a blokk.. aiiit? da trenger du en olje retur, bor hull i bunnpanna og lodd på en rørsuss, så tar du slange fra turbon til bunnpanna... olje inn tar du fra oljetrykksføleren... på tess fikser de slanger til deg... men.. stikker i armyn nå !! :aug: :ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg