Wings_West Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 her er min første modd på bilforumet, men jeg har prøvd photoshop mye før da. så der er lissom ikke den første jeg har gjort:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dodgy Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Ser at du har prøvd Photoshop før. Modden er jo helt clean, Intercooleren har du fått bra til. Større front, skiftet farge og lengre sideskjørt? Fargen er ikke heeelt i min smak men det er jo ikke noe problem vet ikke om det hadde hjulpet men nederste delen av sideskjøret hadde kanskje hatt godt av litt burn tool kanskje, er ikke sikker for jeg er ikke en mester i brushing men det hadde kanskje gjort at det så mer ekte ut. Jeg bare tenker litt høyt ... Er absolutt en bra mod. Siter Bilen min starter ikke :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwknutn Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 fet farge:D Siter 2005 Scania P270 1987 BMW 528i 1985 BMW 535i (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wings_West Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 hehe, takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg