Myre Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Så var det slutt på pengestrømmen inn på kontoen, så nå må jeg nok selge unna noen deler, planen var å modifisere men NEI. Har enGReddy Profec E01 liggende i eske og en Garrett T3, som jeg nok må selge. Må ha nye bremser(sprekt og kast) og ny servopumpe(hadde litt mye moro i vinter, og er på tide å bytte(tung på ratte)). Kom med bud 91538640 Siter WRX-01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VKH Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Hva skal du ha for profec`en da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myre Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Den koster 6500, så jeg må vel ha rundt der en plass Siter WRX-01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 er det mulig å programme tenning, afr osv osv på lik måte med smt6i på denne? Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myre Skrevet August 21, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 detta er kun boost kontroller og en kontoller til e-manager, du må ha e-manager også får å justere på motoren. Du kan også koble til målere, slik at du får disse på skjermen. GReddy E-manage Siter WRX-01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 hei myre. hva skal du ha for turboen? haster. svar fort helst på PM, mvh rdl Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet September 19, 2004 Rapporter Share Skrevet September 19, 2004 Originally posted by Myre Den koster 6500, så jeg må vel ha rundt der en plass Hvorfor kjøpe av deg når jeg kan kjøpe den til like mye hos forhandler? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg