xeR Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 du får holde meg oppdatert da. Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Jupp den er grei vettu :) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Har du et nr jeg kan nå deg på? Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 95219233 Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 20, 2004 Rapporter Share Skrevet August 20, 2004 Tar jo ikke tlf jo Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Ta tlf da, den bare ringer Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 22, 2004 Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Joho:) Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 kanskje han døde? Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Skulle tro det. To timer etter han skrev posten var det stillt. Var klar med penga og alt jeg:mad: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 sorry.....glemte å lade opp telefonen og muttern lånte ladern på båten i helga så har hatt flatt batteri også..beklager bryet..hvis du fortsatt er interessert så får du dem for 1800 så går det opp i opp med bryderiet du fikk.... Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 Jeg er intressert fortsatt jeg :) Kan vi kanskje ta det i morgen?:D Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 24, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 hmm....er ikke helt sikker på om det går i morra, skal på jobb kl 15.00 så drar hjemme ifra rundt kl 14...men stolene er holdt av til deg så om vi tar det senere i uka så er det greit for meg.selger dem ikke til noen andre så... Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet August 24, 2004 Rapporter Share Skrevet August 24, 2004 Hva om vi tar det før kl 14 da? Dette hadde i grunn passet meg bedre også. Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg