pololars Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Diverse Polo deler til salgs. Polo 2 (86c); Alt mulig orginaldeler. (deksler osv.) 1300ccm motor/gear/overføring 55hk (kode: HK) ++++ Polo 3 (Model 2F); G40 baklykter (røde/sorte) G40 bredding G40 Intercooler Hvite frontblinkere Grøftelys (to par) Frontlykter Emblemfri grill Frontleppe - SOLGT Fangere / Karosseri Grønne ruter Seter foran/bak fra en 92mod. Pene og hele seter. Seter foran/bak G40 92mod. Strøkne! ++++ Diverse; IHI RHB5 Turbo (stått på Fiat Uno) - SOLGT Org. sota sideblinklys (stått på Golf 3 Joker. Passer fler modeller) Send meg en PM =) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Hvorfor selger du? Har du noen spennende utviklingsplaner? Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet November 18, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Fordi jeg skal bygge om min 86c (2'er) til G40. Og da har jeg mange karroserideler fra delebilen som jeg ikke får brukt. =) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 Sklei innom hjemmesia di, så bra ut! Gleder meg til å se bilen neste sesong, så lykke til med ombygginga! (bare nyskjerrig jeg skjønneru) Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magzmod Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Innboksen din er full, pololars! Har du fortsatt de g40 bredderne? Kan du få tatt et mål tvers over? Evt. pris? Siter - magz - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by magzmod Innboksen din er full, pololars! Har du fortsatt de g40 bredderne? Kan du få tatt et mål tvers over? Evt. pris? Har dem fortsatt ja. Har sendt deg PM.. :) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Juni 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2003 møe deler Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg