wildkin Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Hvordan type Koni kan jeg bruke på en kadett c? ascona b eller noe? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 bruk gule koni til kadett c :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 på gamle kadett b coupeen jeg hadde brukte jeg røde koni til corsa b. er vel ikke så mye forskjeller fra b til c? Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildkin Skrevet August 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 hadde jeg fått tak i til kadett c så hadde jeg vel ikke spurt eller? Siter Corsa B 2l 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 kan aldri vite vettu, hvor har du spurt etter da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fluid Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by wildkin hadde jeg fått tak i til kadett c så hadde jeg vel ikke spurt eller? da foreslår jeg at du titter her: Blitzpower Siter '99 BMW 520iat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trevil Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Ser du sier blitzpower, dem har haug med ting jeg skulle hatt, men jeg har alldri fått svar på en eneste mail fra dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 snodig, jeg får tak i gule koni til kadett c jeg hvertfall Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet August 31, 2004 Rapporter Share Skrevet August 31, 2004 Rodin & Co har vel sikkert det....... Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet September 1, 2004 Rapporter Share Skrevet September 1, 2004 Originally posted by KadettC snodig, jeg får tak i gule koni til kadett c jeg hvertfall ja snodig.. for har jo det jeg også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyostli Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=547172 Siter www.opelragger.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg