pololars Skrevet November 18, 2002 Rapporter Share Skrevet November 18, 2002 *Rockford Fosgate Punch G120a2 2-Channel Amplifier *Rockford Fosgate FNP1514 Component System *Rockford Fosgate 70amp Automatsikring *Autoleads 50mm2 strømkabel (ca. 5 meter) *Autoleads Trippelskjerma Phono kabler (2 stk.) Frontsettet mangler en diskant, da bikkja fikk tak på denne. Anlegget er såvidt spilt inn, og selges i org. emballasje. Kvitteringer medfølger. Nypris ca 8000,- ! Kom med bud på PM! Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Desember 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2002 spiste bikkja den opp? for da må vi jo få med bikkja, så vi har sjansen til å få fatt i den diskanten l8er.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k2bjarne Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Originally posted by Flasher spiste bikkja den opp? for da må vi jo få med bikkja, så vi har sjansen til å få fatt i den diskanten l8er.. hehe wtf? wtf? wtf? wtf? Sinnsykt bra! Hva slags hund er det? Siter Ikke alle har skjønt det, men det har tydeligvis du.... Klikk der ->www.dirtysnow.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Det er en Rottweiler. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Karina Skrevet Desember 15, 2002 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Hehe, rottweilern blir sikkert ikke såååå glad om du prøver å ta fra den maten heller kan jeg tenke meg ;) Selger du alt samlet?? Eller kan du dele det opp litt? Jeg trenger bare forsterker og bass ;) Siter Memb. of No Brain Racing Team '93 Nissan 200sx s13 Styremedlem http://www.200sx-ogn.org Admin på http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Har en fyr som kanskje skal ha det. Han ville gi 3000,- for alt. Muligens jeg deler det opp om han ikke vil ha det alikevell. Forsterkeren er kansje litt liten til å drive en bass. Kan muligens skaffe deg en RF 12" til en billig penge. Uten kasse. =) Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 PS: Kan sikkert få med den ihjel tygde diskanten. Veit ikke om den funker og den er langt fra pen. :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet Desember 15, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2002 Fant et bilde av sakene og gitt.. Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg