Zerox Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Svinghjul til F motor Bakaksel med sperre Girkasse, Getrag something eller et lass med M-45 Råe felger. Råere enn de jeg har. JPK 18 8.5 eller Compotive MO felger. Evt hvis du har noen svære brede du ønsker å bli kvitt Orginale 15" Turbofelger Spacer plater til 240... Skikkelige FIA godkjente Bøtte stoler 4 punkts seler, kan gå med 6 punkts også Karosseri deler av glassfiber eller Carbon 18" eller 16" Dekk 242 eller 262 bil. Bør være lite rust på karosseri. Resten driter jeg i, for det skal ikke brukes... Intercooler som tåler 350HK og 1.5 bar trykk.. Deilig med jobb og lønning igjen dere :D :D :D :D :D Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hayabuza Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 har 15" turbofelg med bra vinterdekk på Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Trenger egentlig ikke dekk da jeg har en garasje full.. Skal ha full slicks på de felgene tenkte jeg. Hvis jeg ikke kjøper meg noen 15" compotive.. Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mambo Skrevet August 17, 2004 Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 sunvind ellerno (ligger i hallingdal) kan sikkert støpe litt deler til deg.. Sundkvist heter eieren til etternavn Siter - BMW 525DAT M-Sport 2005 - - SELGES 400.000 - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Kommer ikke til å bytte karosseri deler før til Vinteren. Er så deilig å endelig ha penger igjen.. Men trenger verksted til vinteren nå. Noen som vet om et på øvre romeriket? Plass hos deg Breisladderen? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg