gEIRA Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Vil gjerne kjøpe noen velholdte BBS RC felger, av dimensjon 8-8.5x18" gjerne med dekk. 5x120 bolter Har du felgene uten dekk så siifra, også hvis du har noen kantkjørte, så skal jeg se over de. Pris blir vi enig om. Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost- Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Originally posted by gEIRA Vil gjerne kjøpe noen velholdte BBS RC felger, av dimensjon 8-8.5x18" gjerne med dekk. 5x120 bolter Har du felgene uten dekk så siifra, også hvis du har noen kantkjørte, så skal jeg se over de. Pris blir vi enig om. hei har nokon bbs felger men eg veit ikkje om det er rc :) hehe uten dekk... nokon små riper i dem.. eit hakk i eine felgen. har tatt bilder av dem i dag.. so eg kan få sendt bilde til via e-post om du vil.. Siter boost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gEIRA Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 Send meg en mail du.. Den står nederst i signaturen min. Eller bare geirahl@hotmail.com Siter AC Schnitzer beyond the standard Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg