eGtTurbo Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Det som nå er min delebil ligger der i grøften.. SRI baklykter osv osv :D :D Og ja, det er min bil som står noen hakk lenger opp i bakken.. og er btw første gang en purkbil har stått bak meg med blålys uten å kjefte meg opp :cool: Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NissanPrimera Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Du skremte han ned i grøfta du sånn at du kunne få deg delebil:D Siter -98 Almera GTi x-95 Primera 2,0 Sri x-200sx S13 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oberon77 Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Hehe. Du snakka med han og årna deg delebil på stedet ja? :P Mye var det du måtte gi for den egntlig? Har selv lyst på en delebil. Men er usikker på hva de koster og hvor jeg skal få tak i en. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 hehe ja jeg fikset meg bilen på stedet. Overtalte han til at det ikke var noe å fikse på. Vet ikke helt hva jeg ga for bilen siden jeg kjøpte den i to omganger. Men det ble noen tusen. Sinnsykt jæft med alle smådelene man kan bruke :) Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaj Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Jævli trist å finn min kjære goe gamle P10 på platten på en bergingsbil når eg kom på jobb dagen etter at han kjørte ut! Har jo tross alt pussa og stelt den i fire år før eg selt den i fjor høst. Den va jo "bærre lækker"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet August 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2004 hehe ja.. men sånn kan d gå.. fort gjort når man kjør me bellidekk på vått føre Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg