ohm Skrevet April 5, 2002 Rapporter Share Skrevet April 5, 2002 Noen som vet om steder på nettet hvor man kan leggee bildene sine som tillater direkte linker? prøvde å legge ut bilde av bilen min i går men bildet ble etter kort tid erstattet med "d9d"! Siter Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig 82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest ex A4 1.8 Q, treig som faen ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig member of: Follogutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet April 5, 2002 Rapporter Share Skrevet April 5, 2002 send de på marius@bilforumet.net så kan jeg legge de ut på servern min... så kan du direkte linke så mye du prker...:D :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ohm Skrevet April 8, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 8, 2002 Knall! Kommer nye bilder snart, viktig å få med seg de siste småfiksene Siter Seat Leon 20VT 4, Ganske rask egentlig 82' Hilux sugediesel, treigere enn treigest ex A4 1.8 Q, treig som faen ex 80 2.2 Q, Ikke fullt så treig member of: Follogutta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg