xeR Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Jeg vurderer å selge min Golf 2 GTI 8V. den har gått rundt 285.000km, den er eu godkjent i til mars 2006. Det er noe rust på den, men det er bare overflaterust på panseret, den ene døra og på sideskjermen foran,bakluka må byttes, men det følger med en ny en.Interiøret er desverre litt slitt, men det er standard golf slitasje, dørtrekk og førersete. 14"alu på sommerhjula(kan få 15" istedet mot pristillegg) og 13"alu på vinterhjula. Det sitter Simons effekt annlegg på den fra grenrøra tror jeg, Greenfilter, mye slitasjedeler er byttet. Følger med senkesett også/40-40).Kan få med to sabelt racing bøttestoler mot ett pristillegg ogs å. Veldig morsom bil å kjøre som går godt!!! Kom med bud!! Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 10, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Glemte å skrive at alle bud over 17.000 vurderes seriøst...bilen står rett utafor lillestrøm.. Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Classs Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Synd du skal selge den da xeR. Detta er en artig bil som går godt. Bra teknisk stand også! Neste eier får seg hvertfall et morsomt leketøy til billig penge :) Siter Begynt på nytt prosjekt ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 ingen interesserte? Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 bilen går for 16.000, ferdig pruta Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KrS1 Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 bilder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg