miyagiii Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Heihei! Nå er det tid for at jeg skal anskaffe meg en bil.. Så hvis det er noen der ute som har en bil å selge, så post replay her, eller send meg en pm! (så og si alt av interesse - men må si at Audi 80 står øverst) Siter - Audi A3 1.8T (1997) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xeR Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 jeg selger min golf gti billig.... http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=45114 Siter Hvorfor ikke..... Selger Gtien min, løp og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Da er det jo bare å se gjennom fynd/børsen og se om det er noe du liker? Hadde vel vært greit for alle som vil selge deg bil om du sier maxgrensa du skal bruke på bil? Har forresten også en golf til salgs, hvis det også står på ønskelista, se link i signatur :) Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg