StigV Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Driver og syssler med tanken på å bytte om fra mitt originale TID til den litt større MID på min '98 Omega stasj. Noen som har gjort dette før? Vet jeg må ha nytt display og ny hendel med knappene for kjørekomputeren. Ligger kablene klare - slik som de i veldig mange tilfeller gjør på Omega A? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mihkku Skrevet August 10, 2004 Rapporter Share Skrevet August 10, 2004 Nytt display og vindusviskerhendel må til. Mere enn det trenger du ikke, men displayet er dyrt. 3000,- for et nytt. Følere er jeg usikker på fordi det skal være lagt i allerede. Men er jo flere som har gjort det så tipper det er alt du trenger :=) obs... glemte å legge til kabler, men trur de følger med hendelene. Noe du mangler så drit oppi Opel forhandlere og sats på høggerier. Men vær obs på at et brukt MID kan mangle noen "prikker" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg