kris Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Jeg har ryddet i garasjen og må kvitte meg med en haug med deler! Selger følgende deler til en 2-dørs BMW e30 325i 88 modell (den med plastfangere): Alle delene er i god stand! - H. og V. grill 200 - H. dør 500 - Støtfanger bak, kun plasten. bud - Termostathus bud - Starter 500 - Dynamo 500 - ABS enhet bud - ABS el.styreenhet bud - Blokk, ren, uten stempler og råder bud - Topp, sannsynligvis med sprekk, komplett men dessverre med slitt kam og vipper bud - Veiv, i god stand og trenger ikke slipes for å brukes bud - Mellomaksel bud - H. og V. fjærbein framme for ABS. Komplette, men uten topplagre. bud - 320i differensial bud - Diverse elektriske deler, checkpanel, releer osv. bud - Girkasse, Getrag 260 den typen uten følere for svinghjulet. 2000 - 2 stk gule Bilstein bakdempere i god stand. 500 Har lagt opp til at man kan gi bud på delene, vil også tillegge at jeg ikke har tid til å enkeltvis sende smådeler til verdi av 50 og 100kr. Da blir man nødt til å hente delene selv. Deler sendes kun mot forskudd! Bud kan legges igjen her i tråden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Jeg gir deg 450 for : - Senkefjærer uten papirer, 60/40 mm. bud - 2 stk gule Bilstein bakdempere i god stand. 500 Jeg vil ikke si det er skambud ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Alle med interessante bud blir kontaktet på PM ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arneundheim Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 har du instrumentpanel med turteller til salgs.?? i så fall hvor mye skal du ha for den...??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet August 9, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Har dessverre ikke instrument med turteller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b0rre Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 jeg byr deg 400kr for det KN-filter kitet ditt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Pris på sentrallåsen? Trenger egentlig bare en' motor, men jeg vet ikke om du er int i å dele de opp.. ? Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 500, så skal du få alle 4 motorene og styreenheten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wicked Skrevet August 16, 2004 Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 400.- så kommer jeg å henter de i dag. Siter "It's not WHAT you know, it's WHO you know!" 1988 bmw 525 turbo (watch out) 1994 Nissan Skyline GTS-T (overnight parts from japan) 1992 Mazda Rx7 Type R (apexi, greddy, blitz, öhlins,haltech,REamamiya(selges) nå c-west++ ) Snart f***ing fast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet August 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2004 Den er grei! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muaz Skrevet August 18, 2004 Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by kris Jeg har ryddet i garasjen og må kvitte meg med en haug med deler! Selger følgende deler til en 2-dørs BMW e30 325i 88 modell (den med plastfangere): Alle delene er i god stand! - H. og V. grill 200 - H. dør 500 - Støtfanger bak, kun plasten. bud - Termostathus bud - Starter 500 - Dynamo 500 - 3 stk Bunnpanner SOLGT - ABS enhet bud - ABS el.styreenhet bud - Blokk, ren, uten stempler og råder bud - Topp, sannsynligvis med sprekk, komplett men dessverre med slitt kam og vipper bud - Veiv, i god stand og trenger ikke slipes for å brukes bud - Mellomaksel bud - H. og V. fjærbein framme for ABS. Komplette, men uten topplagre. bud - 320i differensial bud - Komplett sentrallås med motorer til alle dører, tanklokk og bagasje. Uten ledningsnett. SOLGT - Diverse elektriske deler, checkpanel, releer osv. bud - Girkasse, Getrag 260 den typen uten følere for svinghjulet. 2000 - Senkefjærer uten papirer, 60/40 mm. bud - 2 stk gule Bilstein bakdempere i god stand. 500 - KN konfilterkit til 6'er motorene (320i, 323i og 325i) SOLGT Har lagt opp til at man kan gi bud på delene, vil også tillegge at jeg ikke har tid til å enkeltvis sende smådeler til verdi av 50 og 100kr. Da blir man nødt til å hente delene selv. Deler sendes kun mot forskudd! Bud kan legges igjen her i tråden! Byr 350 for senkefjærer uten papirer 60/40mm BUD Siter s.johansen@vktv.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kris Skrevet August 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 18, 2004 Originally posted by muaz Byr 350 for senkefjærer uten papirer 60/40mm BUD Bare å komme å hente det! Send meg en PM med kontaktinfo, så vi får avtalt overlevering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
muaz Skrevet August 19, 2004 Rapporter Share Skrevet August 19, 2004 Originally posted by kris Bare å komme å hente det! Send meg en PM med kontaktinfo, så vi får avtalt overlevering. Fikk du PM fra meg?? Siter s.johansen@vktv.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg