Myre Skrevet August 9, 2004 Rapporter Share Skrevet August 9, 2004 Har en Garrett T3 luft prepa liggans, den er ikke til noen spes bil og er kun test kjørt. Kom med bud 91538640 Siter WRX-01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet August 21, 2004 Rapporter Share Skrevet August 21, 2004 Originally posted by Myre Har en Garrett T3 luft prepa liggans, den er ikke til noen spes bil og er kun test kjørt. Kom med bud 91538640 Hei, hvordan stand er turboen i?. Hvor lenge har den kjørt? er den slark? Kom gjerne med bilder, så ser jeg om den passer til den bilen jeg skal bygge på.. Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Myre Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Turboen er kun testkjørt, så den skal være i perfekt stand. Jeg kjøpe den av en mann som ikke hadde bruk for den, trur han syntes den blei for stor. Den har ikke blitt kjørt på full effekt Siter WRX-01 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet August 26, 2004 Rapporter Share Skrevet August 26, 2004 Hallo! er den solgt eller! Kan du sende meg en PM angånde dette! mvh Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet September 18, 2004 Rapporter Share Skrevet September 18, 2004 hei HVA skal du ha for turboen? jeg kan komme med bud åp 3.000kr.... om den er såpass ny som du snakker om. send meg PM snarest! Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg