Riisern Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Trenger: Grillspoiler Skjermbreddere GTI leppe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet August 6, 2004 Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Jeg har grillspoiler til 2 lykters grill som du kan få billig. Kan ta bilder av den senere i dag. Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet August 6, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2004 Kjempeflott. Send bilde på espen@atc.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet August 11, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2004 Trenger fortsatt skjermbreddere og gti leppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GTI 8V Skrevet August 13, 2004 Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 jeg har et sett med hjulbredere + skjørt. Det har stått på en 8v 87 mod golf. jeg har også gti leppe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet August 13, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 13, 2004 Hva ønsker du for disse delene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Oktober 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2004 Trenger fortsatt frontrute og GTI lappa. Leppa som ønskes er av typen før 90 fangerne kom (vanlige fangere). Om noen har så trenger jeg også GTI emblemer til bak og grill. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ArroW Skrevet Oktober 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2004 Jeg kan sjekke i morgen om jeg får fiksa ei frontrute.. så sender jeg pm, hvis du fortsatt trenger det ? Siter Feel the need for speed? Let`s get doubled speeded!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Oktober 20, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2004 Takker for tilbudet, men nå ser det ut til at jeg har kjøpt en hel delebil, så da trenger jeg bare GTI leppa og GTI emblemer av de overnevte tingene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet November 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2004 Trenger fortsatt GTi emblemer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg