BiOToXiN Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 S13'n min står nå parkert :( Trenger litt help her..? Lurer på om det kanskje kan være clutchen eller girkassa? Hadde meg noen små "piruetter" på litt glatt føre, då plutselig bilen ikke ville verken fremover eller bakover Får den "så og si" i gir.....clutch-pedalen er sinnsykt "lett" å trykke inn. Men når jeg lissom har satt den i gir(?) og tar ut clutchen....jepp, da skjer det ingenting....akuratt som den skulle stå i "fri" Noen som har noen formeninger?? Siter fuq the police Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Noen stygge lyder når det skjedde? Noen lyder nå? Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Virvar Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 sjekk clutch kablen kan høres ut som den har røket Siter sier det jeg mener mener det jeg sier si din egen mening eller hold kjeft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet November 13, 2002 Rapporter Share Skrevet November 13, 2002 Originally posted by Virvar sjekk clutch kablen kan høres ut som den har røket Hvis det bare er den som ryker vil bilen "stå i gir" hele tiden, som om du prøver å gire uten å trø inn clutchpedalen. Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BiOToXiN Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Originally posted by erling Noen stygge lyder når det skjedde? Noen lyder nå? hummm, well....som sagt så "herjet" jeg litt på den glatte asvalten....vil ikke si jeg hørte noen rare lyder når det skjedde... bilen bråker jo litt da....men det er ingen rare lyder nå heller lissom..? Starter helt fint. Får den bare ikke i gir....eller, det virker som om den går i gir helt normalt....men likevel så står den i "fri" viss du forstår hva jeg mener... *trøtt* heh.. Siter fuq the police Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BiOToXiN Skrevet November 14, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Men....hva skal jeg se etter lissom? For å prøve å finne ut hva som er galt? Siter fuq the police Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Asim Skrevet November 14, 2002 Rapporter Share Skrevet November 14, 2002 Det er clutchen din som er gåen... hadde det vært girkassa ville du hørt noen lyder når du slipper clutch pedalen. Siden du nevnte for litt siden at den var vanskelig å få i gir tyder det på at hjerte på clutchen har sagt takk for seg. Håper dette hjelper..... Hilsen http://www.crazytuning.com :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg