passat kara Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Hei! Har problemer med spillern min. bare hatt den 1 år men brukt den en god del selvsagt.. problemet er at den hakker, på mp3 plater mest, bruker en del billige plater og ska så og si ingen ting til før de hakker. kan feilien ligge i at spillern blir varm og derfor blir rar? for bruker jo forsterkern i spillern for tia.. så blir jo ganske varm. hva kan jeg gjøre? gå over til dyre plater av bedre kvalitet? bruke egen forsterker på høytallerne? noen som har noen tips og triks? kan det funke med cd rense skive? vil ikke bytte enda, som sagt bare hatt den 1 år og veldig fornøyd med den (kosta 4500 ny ca) mvh Vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MAGUN Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 prøv og brenne platene på 4x eller 8x noen spillere er veldig kresne på cd-r plater og SÆRLIG sony spillere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet August 5, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Originally posted by MAGUN prøv og brenne platene på 4x eller 8x noen spillere er veldig kresne på cd-r plater og SÆRLIG sony spillere. forsåvidt sant det, merket det på en del cd spillere før. dette ska jeg prøve, er særlig mp3 plater den hakker på, men det er vel ikke så rart siden en mp3 låt tar mye mindre plas av en cd ell når du brenn musikk cd.. altså liten ripe hakk i flere sanger.. tru e ja.. takk for tipse! vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg