bmw-styling Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Vedr. "Bilens Dag" på Hamar 28. august, kan vi evt. få til et Meet? Vil bli bilunderholdning i gågata osv. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Originally posted by bmw-styling Vedr. "Bilens Dag" på Hamar 28. august, kan vi evt. få til et Meet? Vil bli bilunderholdning i gågata osv. HEEEY!!! Hva er dette for noe da? Dette har jeg ikke hørt noe om. Har du mer info? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Står en bitteliten sak i dagens Hamar Arbeiderblad. Elcon skal ha stand på Østre Torg i hvertfall. Skal se om jeg finner litt mer info. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GT-Stian Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Da er jeg selvfølgelig i militæret... Faen ass Siter *Kozemozeoverdoze* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 mer info? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MK5 RS 2000 Skrevet August 5, 2004 Rapporter Share Skrevet August 5, 2004 Å jeg skal i det faen bryllupet til søstern... isj... går det an å lure seg bort fra det a tru!!!:cool: Siter vi skifta ut ford mot volvo! så kasta vi volvoen på dynga! Å kjøpte audi! minst problemer med go tysk kvalitet!!! 84 Audi 90 2.2E 83 Audi 80 quattro prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet August 14, 2004 Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 noen som vet no mer? Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2004 Skal bl.a. være bilutstilling og bilsalg av ulike bilforhandlere i og ved Vikingskipet så vidt meg bekjent. Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totta Skrevet August 15, 2004 Rapporter Share Skrevet August 15, 2004 Originally posted by GT-Stian Da er jeg selvfølgelig i militæret... Faen ass Kan ta bilen din ditt jeg alså. gjør ingen ting har jo hatt deg i bakspeilet så lenge så, fra hamar til gardemoen, tenkt at min passat 1.6td slo deg i aks og topp fart:rolleyes: Siter oki har gått over til familie bil, S2 avant(5seter) skjekk hjemme siden våres http://www.audi-racing.no VW og Audi er bilene som er konge he he Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 22, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 22, 2004 Skal vi dra i gang et Meet den 28. ell??? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 hvorfor ikke? hehe.. hvis det skjer så mye annet bilrelatert den dagen, så er det sikkert en og annen person ute og lufter bilen uansett :D Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 OK, skal vi satse på CC der vi hadde Mjøsmeet? Eller er det Hamar Mart'n der den datoen? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 der er det hamar-mart'n, og dermed veldig fullt.. men hvilke andre muligheter har vi? tomta? vikingskipet? plassen ved statoil (den der det står en småsamler, på høyresiden rett etter statoil når du kjører mot sentrum).. Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-styling Skrevet August 23, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 I fjor var det sinnsykt mange biler og mye folk på Tomta ibf. med Hamar Mart'n. Liker ikke Tomta, men eneste mulighet...? Siter Turid Laila, Pondus og Jokke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet August 23, 2004 Rapporter Share Skrevet August 23, 2004 ja, det jeg tror også.. så vi får ta det.. vi kan jo bare sende de verste harryene over på en annen halvdel.. :) mekke no postere kanskje, og litt småreklame? Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg