Torfinn Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Er det noen som kan anbefale et verksted som kan bestille og lakkere en bakfanger til en Suzuki baleno i Stavanger området? Ikke Hinna Karosseri!!! Må bare tilføye at det er den dårligste kunde servicen jeg har opplevd! Ringte til Hinna karosseri og spurte om de kunne bestille en fanger til meg. Fikk beskjed at det kunne de gjør men eg måtte komme ut med bilen. Da jeg prøvde og si at jeg bare trengte en ny fanger som jeg kunne montere selv og ikke ønsket å komme ut med bilen. fikk jeg surt svar tilbake om at det kunne være mange forskjellige lakk koder og det var 100% umulig for dem å hjelpe meg (selv når eg sa eg sikkert kunne finne lakk koden og at jeg kunne komme ut med fangeren..)??? Hva i alle dager? Fy F... for en service!! Måtte få det ut!! angry Torfinn Siter ---||--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Hvis du ikke vet det,så finnes det MANGE forslkjellige nyanser av hver farge kode... Dette har jeg smerteligt erfart selv:( Hvorfor ikke kjøpe denne fangeren selv og lakke den hjemme?? går fint Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toomuch Skrevet August 4, 2004 Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 Jepp, hadde selv en diamantsort BMW, å der var det 7 forskjellige nyanser på samme fargekoden. Siter BMW M3GT #133 YAMAHA R6 VW PASSAT stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torfinn Skrevet August 4, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2004 det er greit dette med farge kode. Men det må da gå ann for meg å finne disse kodene et sted? Å når jeg tilbyr meg å ta med den gamle fangeren (som er i rett farge) ser jeg ikke porblemet...? Men det er kanskje bare meg? Tror ikke jeg tørr lakke den selv på en såpass ny bil.. Derrfor ønsker jeg å levere den inn. Torfinn Siter ---||--- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg