lermax Skrevet August 2, 2004 Rapporter Share Skrevet August 2, 2004 Jeg tenker på "ny" bruksbil, og da så jeg at det er ok priser på den første RAV4 modellen. Er det noen som har erfaringer med denne modelle? Forbruk? ++++:) Siter Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus! Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baleni Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 mamma har den gamle modellen av rav4, den korte, er vel 1995 eller 1996.. låner den innomellom når rolfegolfe er løen i formen, 2L på 129hk(?) jeg brukte en halv tank fra hjemme i arendal til hytta på Rauland..og det er 206km ifølge gulesider no.. bilen er veldig behaglig og kjøre.. og har heller aldri vært noe problem med bilen som har rulla 177KM Siter NÅ; Honda Accord 94 2.0L is x bil: VW golf 94 1.Strikk L(blåst motor) x bil: Ford taunus 77 2.0L (rammeskeiv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pinnan Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 mamma har den gamle modellen av rav4, den korte, er vel 1995 eller 1996..låner den innomellom når rolfegolfe er løen i formen, 2L på 129hk(?) jeg brukte en halv tank fra hjemme i arendal til hytta på Rauland..og det er 206km ifølge gulesider no.. bilen er veldig behaglig og kjøre.. og har heller aldri vært noe problem med bilen som har rulla 177KM rav4 har aldri hatt 2l motor.. kun bensin i de første modellene.. første dieselen var 1cd-ftv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
XnuKe84 Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Solgte akkurat min 1996 mod, dette var typen som er bredda og med 255 dekk. Hadde ikke noe problemer den lille perioden jeg hadde den, men den skikkelig tørst.Gikk på 1.25 på blandet kjøring(blyfri95), nede på 1.15 med 98. På langkjøring gikk den på 1.05 ca. God bil å kjøre, med lite feil etter hva jeg hører. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbokjell Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Ikke alle som veit at 2L er betegnelsen på en Toyota diesel motor. Det han mener er nok at hans mor har en Rav 4 med en 2ltr bensin motor. Dette er veldig driftsikre biler, å mange a de er import så vær obs i forhold til km osv, så de ikke er stillt tilbake. Er konstant 4x4 så litt bensin går e nok ja. Siter 1997 Carina stv 1996 Corolla Ginza 1984 Land Cruiser 1984 Starlet bakhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg