EspenM3 Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Har en 1991 Toyota celica GT4 Turbo som jeg mener ikke går som den skal. Jeg får liksom ikke noe fres på den. Når jeg prøver å dra den ut på turtall føles det som om kreftene dør ut over 4500rpm. Samt at den napper/rykker når den drar tungt. F.eks i bratt stigning i 5 gir. Noen som kan ha en anelse om hva dette skyldes? Har tatt ut en tennplugg og sett på den. Den så OK ut. Trodde kanskje det hadde noe med saken å gjøre, men er mer usikker nå. Takker for svar og synspunkter Mvh Espen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Hvis denne motoren har en luftmassemåler, kan det være verdt å ta ut og rense denne. Det er en relatvit vanlig feil på den del biler, måleren skal 'brenne' seg ren etter at tenningen er skrudd av, men det er eikke alltid at dette funker som det skal. Er tråden på AFM'en møkkete kan du få altslags rare symptomer, fordi ECU'en i bilen din rett og slett ikke vet hvor mye luft den skal blande bensin til. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Jeg tror det er luftspjeld på denne da, MEN man skal tro og ikke vite. så ikke spør meg. Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikoo Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Ok.. Det kan jo også være en sprekk i en vakuum/trykkslange, det gir også rare symptomer. Sjekk over alle slanger i motorrommet, gjerne spraye litt startgass rundt skjøter o.l! Hvis turtallet stiger, har du en lekkasje der. Siter -97 STi3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henningl Skrevet November 12, 2002 Rapporter Share Skrevet November 12, 2002 Mulig du får svar om du spør på http://www.mr2-ogn.org ... er et par celica-eiere der.. blandt annet webmaster har grei peiling. Siter Hostmaster http://www.200sx-ogn.org ----- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg