mazdafun Skrevet November 11, 2002 Rapporter Share Skrevet November 11, 2002 Hei. Har den årlige garasjeryddingen snart, og kombinert med at jeg ikke har GT-R lenger, så er det ganske mye som skal ut. Jeg har MYE ! til GT-R. En liten liste: GT-R Motor med smidde stempler (nyborret, ikke kjørt), med Turbo, etc Std. GTX motor med turbo, etc. Turbo til GTX med manifold. Interiør til GT-R NYE ! stoler fram til GT-R (kjørt fra havna og opp på trailern) Shortblokker til 1,8 og 1,6 mazda (BP og B6) (nytt). Panser til GT-R (svart). komplett med lufteluker. Rustfritt ex. anl. (nytt)til GT-R. Passer sannsynligvis GTX oxo. (uten kat) Bensintank til GT-R med pumper. Forstilling og bakstilling GT-R Bakdiff (LSD) til GT-R original Bakdiff Mazdaspeed lamelldiff 323 +++++ Pris = kom med ett bud (send en PM) Til alle dere som har MX-5, turbo fra 323 passer ikke på Mx-5, men kan tilpasses. Dette er mye jobb. Diff passer heller ikke (bolt on). Tillpassing er dyrt/vanskelig. Send en PM hvis det er noe du lurer på. Legg ved nummeret ditt, så kan jeg ringe deg. Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg